Kutu Diffuser & Scented Oil Gritz

Assalamualaikum semua.

Kali ni berbekalkan idea dari rakan² Gritz kak Farah dah start launching kan KUTU Diffuser 250ml & 1 pilihan scented Oil Gritz.

1 HOME @ OFFICE, 1 DIFFUSER & 1 SCENTED OIL GRITZ AROMATHERAPY ๐ŸŒท

Dengan harapan lebih ramai yang akan dapat manfaat minyak pati dengan kaedah hiduan ini.


Saiz 250ml ini sesuai untuk ruang bilik standard 4m*4m. Atau ruang ofis seperti meeting room. Diffuser adalah sesuai untuk ruangan yang tertutup dan tak banyak tingkap atau pintu yang terbuka supaya molekul² Minyak pati yang di keluarkan dari diffuser dapat dihidu oleh kita dalam kuantiti yang banyak dan ia tidak terlepas keluar. 


Pilihan scented Oil formula #sifueo dari Gritz pula ada 5 jenis. 


*Rosemary* *"Clarity"*
Mengatasi kelesuan, keletihan mental, dengan meransang dan menguatkan sistem saraf serta memberi kesan positif kepada seluruh badan & tingkatkan O² ke otak. 


*Rose Geranium* *"Relax"*
Menenangkan & meningkatkan ketidakseimbangan mental, fizikal dan emosi. Melegakan ketegangan & kerisauan. Memberi ketenangan dan menggalakkan tidur. Juga baik untuk keseimbangan hormon. 


*Kaffir Lime* *"Purify"*
Menukarkan aura negatif kepada aura positif. Menyegarkan minda dan udara persekitaran dengan aroma sitrus.



*Lemongrass* *"Calming"*
Menenangkan dan mengurangkan kecelaruan minda. Meningkat dan menstabilkan emosi. Mengurangkan keletihan mental dan fizikal. Bertindak juga sebagai penyah serangga. 


*Lavender* *"De Stress"*
Menguatkan sistem saraf, menenangkan fikiran, mengurangkan tekanan emosi, kemarahan dan kerisauan. Juga mengurangkan keletihan mental dan stress setelah seharian bekerja. 

Ia adalah ๐Ÿ’ฏ% bahan semulajadi, dan bukan alkohol. Selamat digunakan sebagai minyak wangian diri serta untuk Diffuser. 

Minyak ini juga boleh dicampur dalam losyen, krim badan, sabun mandian, lilin dan lain² yang memerlukan aroma yang wangi tetapi memberi kesan terapeutik kepada diri dan keluarga. 

๐ŸŒนSetiap minyak pati kami mempunyai sijil MSDS dan dijamin terapeutik gred. Iaitu mempunyai gred yang mampu memberi kesan yang baik pada badan. 
.
.
Kak Farah nak ajak ramai² join ๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡
.
.
⌛Jom join KUTU dengan kak Farah serendah RM21.10 untuk 10bulan @ RM42.20 untuk 5 bulan. 

Klik jom berkenalan dengan essential Oil dari Gritz. ๐Ÿ˜‰www.wasap.my/60164150509/kutudiffuserscentedoil 

Batch 1 dah nak start September 2018 ni. Jom² siapa lagi nak cepat boleh dapat nama list awal² untuk batch seterusnya. 


#minyakpati #founder #sifueo #aromatherapist grad IFA UK. 
#aromatherapydiffuser #gritzessentialoil #gritzthivz #upliftingfocus #sleeptight #strongimmune #joyconfident #thivzoil #auraseriratu #lavender #peppermint #rosegeranium #lemon #thieves #apple #orange #kaffirlime #lemongrass #rosemary #essentialoilmalaysia #pakejjimat #gritzbest #pikapikahikari #agendropshipwanted #eolife #naturalsolutions

Comments

Post a Comment