GrItz Aromatherapy Bumiputera Malaysia punya?!


Pengenalan kepada Gritz Aromatherapy. Ia adalah satu syarikat Bumiputera yang diasaskan sendiri oleh puan Rita Omar iaitu seorang Certified Aromatherapist berstatus Diploma IFA UK.

Beliau mengasaskan syarikat yang meletakkan aromaterapi sebagai satu rawatan alternatif kepada kita semua untuk lebih memperkenalkan kepada masyarakat kita akan khasiat dan manfaat² minyak pati secara amnya.



Mula melibatkan diri dalam bidang aromaterapi sekitar permulaan 40an dan kini telah hampir 7 tahun mempunyai pengalaman dalam bidang ini. Pelbagai jenis produk telah diperkenalkan kepada masyarakat yang boleh diklasifikasikan mengikut masalah² yang dikenalpasti.

Sehingga kini produk Gritz Aromatherapy merangkumi dari umur newborn,  kanak² dewasa lelaki dan wanita. Skin care dari cleanser ke anti aging produk. Hair care. Hormone unbalance yang selalu berlaku kepada wanita. Dan pelbagai jenis masalah kesihatan yang perlu dirujuk dulu kesesuaiannya. 



Selain itu pelbagai ilmu mengenai aromaterapi juga diberikan. Seperti dalam gambar di atas ialah kelas Spinal Therapy menggunakan minyak² pati yang telah diadakan di HQ Gritz. 

Banyak lagi yang ingin diceritakan mengenai Gritz Aromatherapy insyaAllah. Promo produk bulan September 2018 ini dan apa kaitan dengan pengasasnya akan kak Farah ceritakan dalam post² seterusnya ya. Stay tune!! 😍😍😍

Untuk dapatkan info lanjut boleh hubungi kak Farah stokis Gritz Aromatherapy segera 0164150509.

#agentdropshipwanted
#pikapikahikari

Comments