Anak Selsema. Boleh buat apa?

Assalamualaikum.

Hari ni nak cerita. Anak² kak Farah balik dari cuti lama Raya Korban 2 hari lepas. Start dengan si adeQ Ammar ni tiba² dapat selsema. Mula² dia sorang jer. Tengok hari ni abang² nya pula kena. Yang sulong dah ponteng tak pergi sekolah. Adoi.


Kak Farah syak sebab hari tu ada pergi mandi dekat kolam Sekayu Terengganu. Bukan mandi sungai. Mandi kolam dia. Air dia macam kotor tak dibersihkan mungkin sebab macam ada lumut². Rasa jer macam tu tapi tak pasti. 

Jadi dengan bekalkan essential oil@minyak pati yang ada dekat rumah ni. Kak Farah letakkan sedut² inhaler dekat hidung adeQ macam dalam gambar semoga senang bernafas dan lebih lena adeq tidur. 

Selain tu, abang² nya duk sapu di tapak kaki dengan tulang belakang minyak Thivz Gritz. Bagi semua kuman² yang masuk tu mati hendaknya insyaAllah. 

Sebab bahan² dalam Thivz ni membantu mematikan kuman² jahat. Antara minyak pati yang digunakan dalam Thivz ialah Cinnamon, Eucalyptus, Rosemary, Lemon dan Clove. Minyak ni sedikit pijar, jadi kepada yang tak tahan dan nak pakaikan pada anak kecil adalah disarankan untuk dilute dulu dengan Carrier Oil. Macam kak Farah mix kan dengan olive oil Gritz. 


Totally pure minyak pati tau dalam ni. Kalau nak cuba contact kak Farah stokis Gritz Aromatherapy www.wasap.my/60164150509/thivzoil 😊 

Harga hanya RM168 untuk 10ml. Tak termasuk postage. Carrier Oil 100ml Olive Oil RM30 sahaja. 



Nak join ds@agen. Boleh info juga. 

Comments

Post a Comment