Set Berpantang Merawat dengan Aromaterapi

Assalamualaikum. Hai ibu² dan bakal ibu² semua inshaallah. Untuk siapa yang belum kenal kak Farah lagi akak kenalkan diri dulu ya. Nama Farah Diyana ummi kepada empat heroes. Tahun ni anak umur 7, 5, 3 dan 1 tahun.

Jadi alhamdulillah dengan pengalaman berpantang yang ada serba sedikit kak Farah ingin kongsikan pengalaman, kerisauan dan preparation yang ibu² semua perlu ada sebagai persediaan ketika berpantang.


Kenapa kak Farah upload gambar produk Gritz yang tiga ini?

Sebab.. Secara asas nya ibu² dan anak baru lahir dan masih dalam pantang perlukan rehat yang secukupnya selepas melalui proses bersalin.

Minyak baby ManjaQu Gritz membantu sebagai boleh dikatakan macam minyak telon baby. Malah sebenarnya fungsi dia lebih lagi daripada itu. Berharga RM35 untuk 50ml membantu menjaga sistem penghadaman baby yang senang kembung dan berangin.

Selain itu, ibu² yang selepas bersalin ni paling kerap kena adalah masalah sembelit. Jadi minyak manjaQu tidak terhad untuk baby malah ibu dan anak juga amat sesuai untuk gunakannya. Minyak tidak panas dan dari aroma minyak pati formulated dari puan Rita Omar membantu memberi keselesaan pada tidur bayi dan boleh dijadikan minyak urutan yang baik untuk mereka.




Seterusnya, ibu berpantang dan urutan. Sekarang banyak jenis pakej yang ditawarkan oleh tukang urut untuk ibu² yang dalam pantang. Tetapi.. adakah ibu² semua kisah minyak yang digunakan ketika mengurut? Sebelum berjumpa dengan produk Gritz Aromaterapi saya juga seorang yang tidak kisah dengan minyak apa yang digunakan.

Tapi sekarang dah ada yang lebih baik dan ilmu yang perlu tahu dengan minyak urut yang hanya mengandungi mineral oil dan minyak aromaterapi. Jika mineral oil ia adalah diperbuat dari petroleum tak meresap ke dalam kulit manusia dan tidak memberikan apa² kesan merawat dalam badan kita.

Jadi sebagai ganti.. Sekarang ibu² dah ada pilihan untuk menyediakn sendiri minyak urut untuk dihadiahkan kegunaan pada badan sendiri yang boleh membantu inshaallah memberi kesan teraputik yang baik kepada badan. Di Gritz kami ada tiga jenis minyak yang boleh dijadikan urutan ke seluruh badan. Satu, minyak urut lavender, dua serai wangi dan ketiga halia. Setiap botol 180ml berharga rm24.90 sahaja. 




Dan yang terakhir secara asasnya ialah ibu² perlu sedia kan cream untuk baby sekiranya baby jenis yang senang berpeluh gatal dan senang mendapat ruam. Dengan semurni wonder cream inshaallah ibu² boleh sapu di bahagian yang terkena gatal². Yang penting ibu² tak perlu risau dengan krim ni sebab ia tidak mengandungi bahan kimia berbahaya kepada baby. Semurni Wonder Cream ini pula berharga RM35.


Siapa nak dapatkan pakej basic berpantang Gritz ini bolehlah contact kak Farah ya. Call atau wasap 0164150509 untuk sebarang pertanyaan.

Kalau nak beli terus secara online boleh visit link ecommerce http://shop.bizapp.my/pikapikahikari 😉

Semoga persiapan ibu² dan ayah² semua dipermudahkan. Kak Farah akan updet lagi a few produk yang membantu inshaallah dalam proses berpantang nanti ya. Tunggu!



Comments