Promo Aidilfitri Gritz Diffuser dan Scented Oil





[50 YANG BERTUAH] PROMOSI AIDILFITRI GRITZ!! BAWAKAN PERUBAHAN KEPADA RUANGAN RUMAH. OFIS TEMPAT ANDA BEKERJA. BERBINCANG. DAN MENGGALI IDEA! 
.
.
Hai semua. 😍 Alhamdulillah sempena bulan Ramadhan Yang Mulia dan Aidilfitri yang bakal menjelang nanti..
.
.
Kami ingin menawarkan suatu yang istimewa buat anda semua. Yang pasti pakej ini akan membawa perubahan kepada suasana anda menyambut Aidilfitri dan seterusnya kehidupan seharian anda!
.
.
Kerana..
.
.
Ini adalah antara salah satu peluang anda untuk dapat pakej JIMAT banyak UP sehingga *10%* Diskaun untuk setiap pembelian mana² Set Diffuser 250ml kami!
.
.
DIFFUSER ialah satu alat yang digunakan untuk memecahkan molekul² essential oil atau minyak pati ke udara secara total dan membantu kami dan anda semua mendapat manfaat minyak pati dengan kaedah hiduan.
.
.
=====================================
5 SEBAB ANDA PERLU PILIH PAKEJ DIFFUSER DAN SCENTED OIL GRITZ!
=====================================
.
.
✔ Diffuser kami boleh bertahan sehingga 6 jam setiap kali penggunaan. Mempunyai fungsi *Self Timer* jika anda ingin setkan berapa jam limit untuk ia berfungsi. Selain itu, untuk tambah lebih menarik ia juga didatangkan dengan lampu yang boleh bertukar² warna.

✔ Pilihan scented oil kami adalah di formulasi KHAS oleh founder #sifueo Puan Rita Omar sendiri. Ianya berbeza dengan wangian lain di luar sana. Kerana scented oil kami adalah minyak pati bergred *Teraputik* iaitu mampu merawat dan memberi kesan yang baik kepada badan kita.

✔ Penggunaan scented oil Gritz juga adalah tidak terhad pada diffuser sahaja. Malah formulanya boleh digunakan dalam penggunaan body oils, body mist, perfumes, lotions, creams, sabun, candle, potpourri, spray dan hampir apa sahaja yang inginkan wangi²an.

✔ Dua kaedah paling berkesan untuk mendapatkan manfaat minyak pati adalah melalui hiduan dan sapuan. Kajian menunjukkan dengan menghidu akan membawa molekul terus ke otak.

" 'Nasal Cavity' sahaja ada akses terus ke mentol pencium yang mana kesan terapeutik akan berada di otak secepat 22 saat, berada di dalam darah dalam masa 2 minit dan berada di setiap sel tubuh dalam masa 20 minit dan seterusnya bertindak untuk beri penyembuhan kepada tubuh."

✔ Saiz Diffuser 250ml sesuai diletakkan di ruangan makan, bilik bersaiz kecil dan jika anda bawa ke tempat kerja boleh diletakkan di kawasan bilik mesyuarat yang sederhana atau meja di tempat anda bekerja. Ini semua akan meningkatkan mood, energi dan keselesaan kepada anda.
.
.
=====================================
PAKEJ PROMOSI AIDILFITRI GRITZ
=====================================
.
.
Nikmati promosi HEBAT ini dari 22 Mei 2018 hingga 12 Jun 2018 sahaja!

======== PAKEJ A ========
Set Diffuser JIMAT RM15
Harga Asal – RM165/diffuser
Promosi – RM150 sahaja

======== PAKEJ B ========
Set Diffuser + 1 Scented JIMAT RM23
(Scented Oil Lavender sahaja)
Harga Asal – RM203/diffuser
Promosi – RM180 sahaja

========PAKEJ C ========
Set Diffuser + 4 Scented Oil JIMAT RM37
(Scented Oil Lavender, Rosemary, Lemongrass, dan Peppermint sahaja)
Harga Asal – RM317/diffuser
Promosi – RM280 sahaja

Postage add RM10smjg/RM14ss

Bagaimana nak order?

KLIK >> www.wasap.my/60164150509/promorayadiffuser250ml

KLIK >> www.wasap.my/60164150509/promorayadiffuser250ml

KLIK >> www.wasap.my/60164150509/promorayadiffuser250ml

Nota: Ada beberapa lagi pilihan scented oil dalam Gritz tetapi dalam pakej adalah seperti yang tertulis sahaja. Untuk pilihan lain harga setiap scented oil adalah RM38 untuk 10ml.

Jangan tunggu lama² lagi. Segera dapatkan sekarang sebelum tarikh promosi tamat atau sebelum POS LAJU tak sempat menghantar barang anda sebelum RAYA 😯

#pikapikahikari
#gengkawaii
#promorayagritz
#stokisgritzaromatherapy

Comments