Cara Mudah Berhenti Merokok

Assalamualaikum dan Alhamdulillah.

Hari ini kak Farah nak kongsikan satu langkah yang mudah sangat nak berhenti merokok. Diperbuat daripada minyak pati terpilih. Tak perlu consume kunyah2 semua pon tak perlu. Senang sangat 😉

Melihat pada survey di page FB kak Farah @pikapikagritzaromatherapy setakat malam ni 19/5/2018 hampir 300 lebih komen dan 80 lebih FBians yang share tentang produk ini.

Selain itu, telah viral juga di page Rizal Hakimm mengenai cara mudah berhenti ini sehingga komen hampir 8k. Ini bermakna ramai rakyat Malaysia tak kurang juga dari Brunei dan Singapore yang ingin mencuba cara mudah ini.

Kak Farah rasa ramai smokers dan orang terdekat dengan mereka2 dah cukup aware akan bahaya dan akibatnya dari merokok. Tapi ada satu daya tarikan yang sangat berat dan kuat bila smoking ini.

Jadi founder kami alhamdulillah bila mendapat suggestion dari salah seorang agen kami untuk hasilkan inhaler mudah ini yang at least membantu kurangkan atau lebih baik sehingga berhenti merokok adalah sangat bahagia dan terinspirasi.

Inilah dia cara mudah untuk STOP SMOKING 🚬



Uolls bayangkan lah dengan harga RM10 sahaja (tambah postage rm8smjg/rm12ss) dah boleh membantu dan sekaligus merawat dengan membantu badan untuk detoks nikotin2 yang telah terkumpul lama dalam badan. 

Cara guna inhaler ni mudah je. Uolls deep inhale je inhaler ni sampai rasa tangkap dekat otak. Dan kalau boleh sekali inhale tu empat kali. Tutup hidung sebelah. Sedut. Tukar2 sampai empat kali. 


Kalau time puasa kan uolls boleh tahan satu hari dari Subuh ke Maghrib tak merokok. Sikit jer lagi azam tu untuk tidak berbuka dengan rokok. Cubalah ganti dengan inhaler ni.

Akak ada baca juga komen orang yang kata baiklah sedut vape. Aduh. Taktahulah nak kata. Minyak yang guna dalam vape tu chemical ke natural? Jawablah sendiri ya.

Adalah juga yang kata nanti ketagih inhaler ni macam mana pula? Kak Farah kata baiklah ketagih inhaler ni daripada ketagih rokok.

Sebab apa tau? 

1. Sebab dah ramai sangat guna inhaler ni dan takde siapa pon yang ketagih lagi setakat ini.

2. Lulus NOT KKM lagi dan coming soon inshaallah MAL KKM pula. Puan Rita Omar satu2nya certified aromaterapis Bumiputera kita menggunakan formula dari minyak pati yang sesuai untuk semua.


Antara minyak pati yang digunakan ialah minyak pati clove, grapefruit, etc. Ini tidak bermakna inhaler ini untuk lelaki sahaja, wanita pon boleh gunakan. Selain membantu kurangkan merokok. Minyak pati di dalam inhaler ini juga boleh membantu sesiapa yang ada masalah gastrik.

Nota: Healing crisis mungkin akan berlaku bergantung kepada setiap individu2. Ada yang normal ok sahaja, ada yang rasa tekak kering, ada yang pening, mungkin juga ada yang demam. Itu semua tanda2 badan uolls ada masalah dengan merokok selama ini.

Jadi inshaallah banyakkan minum air, rileks, tenang dan minta Allah bantu untuk harungi benda ni. Sebab siapa yang betul2 berazam nak berhenti sahaja yang selalu berjaya.

Lagi satu nasihat kak Farah. Harga rokok sekotak bukan dua kupang. RM17 sekotak kalau sehari sekotak darab lah sebulan berapa ratus dah tu?

Lama dah kak Farah membebel ni. Senang je nak order wasap nombor ni www.wasap.my/60164150509/nosmokingviralblog untuk buat pembelian.

Comments

  1. Order sini ye uolls www.wasap.my/60164150509/nosmokingviralblog 😉

    Kalau nak COD area
    KL/keramat au3
    Cheng melaka tengah
    Bukit Baru melaka
    Merlimau melaka


    ReplyDelete

Post a Comment